Monday, March 30, 2015

episodul în care aflăm cine are întotdeauna dreptate, de fapt...

Și iar revin, cu mintea promotorului cea de pe urmă, în chestiunea mersului în Thailanda cu Cristian China-Birta (Chinezu!). Știți voi...

Post by Baneasa Shopping City.


Cică mall-ul Băneasa Shopping City a pornit în căutarea unei persoane pe care s-o trimită în Thailanda - într-o companie selectă, din care fac parte, pe lîngă Cristian China-Birta, Ana Morodan, Alina Gherghe, Cosmin Tudoran şi Cristian Vasile. Rețeta e simplă: mergi în Băneasa Shopping City din Bucureşti, fă-ți o poză cu tuk tuk-ul de-acolo și poţi merge în Thailanda - dacă, după ce-ţi faci poza, o pui pe Facebook, Instagram sau Pinterest (cu hashtag-urile #baneasashoppingcity, #ishopitravel şi #1selfie2thailand), dai tag contului Băneasa Shopping City şi, astfel înscris în concurs îl și cîștigi ! Și poţi merge alături de Chinezu şi întreaga gaşcă veselă în Thailanda.

Ce se întîmpla aici: trebuind eu să sugerez un slogan, un text pe care Chinezu să și-l pună pe tricou în Thailanda, am dat, inițial, un chix, apoi am dres-o (zic eu) binișor. Dar tot am uitat că tricoul turistului e, de fapt, pentru privitor, se adresează clientului, cum-ar-veni - și cum clientul are întotdeauna dreptate, avem și următoarele variante:
ฉันรักพวกคุณทุกคน = vă iubesc pe toți !
ประเทศไทย rulz ! = Thailanda rulează !
sau, în cel mai rău caz,
ลูกค้าเสมอขวา - pe care n-o mai traduc, că e și multidirecțională și ambiguă, deci mulțumește pe toată lumea :>