Monday, January 13, 2014

foodpanda - rotund de voie :)


Cam week-end-ul ăsta care a trecut mi-am calculat eu că vi s-au terminat rezervele de mîncare de peste sărbăutori. Am luat, firește, în calcul faptul că, probabil, pe 1 și 2 ianuarie, ați bolit și n-ați putut digera decît supa aia de pui, în cel mai bun caz. Pe 7 ianuarie ați fost în vizită la Ioni și Ioane... Mda, cam așa: week-end-ul proaspăt trecut.

De fapt, habar n-am cum funcționează treaba asta, căci eu sînt din ăia care se pregătesc de mic dejun cam după ora 14. N-am gătit de sărbători. Și locuiesc, momentan, în centrul centrului Bucureștiului, deci golirea frigiderului nici nu mă face să clipesc. Dar nici chiar statul ăsta în 'centrul centrului Bucureștiului' nu mă apără - nici de crize de timp, nici de lene, atunci cînd se face ora micului dejun - adică 2-3 după-amiaza :) Motiv din care voiam să vă povestesc, un pic, de FoodPanda.ro.



 FoodPanda

Comandăm, de-acum, de multișor 'de acasă'. Primele care s-au mișcat, în sensul ăsta, au fost pizzeriile. Au urmat restaurantele chinezești. Să zicem, ambele din categoria fast & ready-made food. Dar era doar o chestiune de timp pînă ce marșau și alte tipuri de restaurante la adoptarea unor formule de livrare la domiciliul clientului - ceea ce s-a și întîmplat. Problema este, firește, că o operațiune ca asta funcționează numai pe spații relativ mici (geografic vorbind) și e costisitoare - restaurantul trebuie să aibă un curier, curierul folosește un mijloc de transport și tot așa. Un intermediar iscusit, care să preia sarcina asta și să permită restaurantelor să se ocupe doar de ceea ce știu să facă mai bine (mîncare!) e întotdeauna binevenit. 

Uite-aici vine vorba de FoodPanda.ro: sînt o rețea internațională, prezentă în alte 31 de țări de pe toate continentele (cu excepția Australiei), deci modelul de funcționare e verificat și răs-verificat. Au intrat în România deabia în septembrie 2013 - dar în noiembrie deja aveau contracte cu peste 100 de restaurante în București. Sînt, deja, prezenți și în Cluj-Napoca - și se tot extind. N-are cum să nu meargă :) 

Și merge online, foarte simplu: intri pe FoodPanda.ro, îți faci cont, cauți un restaurant, examinezi recenziile altor clienți (normal!) pentru restaurantul respectiv - și, apoi, comanzi, pur și simplu. Primești o confirmare. Plata la livrare. 
Și, dacă ești 'pe drum', poți folosi aplicația de smartphone.
 foodpanda apps

Poftă bună, acum, ce să zic :) La mine mai durează un pic, cîteodată se face și 5-6 seara fără să-mi fi văzut micul-dejun la față :> 


No comments :

Post a Comment