Wednesday, January 28, 2015

biblioteca bloggerului român - ediția 2


Anul trecut am marșat la operațiunea Biblioteca bloggerului român, inițiată de Cristian China-Birta - care a ieșit binișor, drept care iată-mă prezent și la ediția a doua

Din păcate, însă, în 2014 nu prea am citit :( Ba am scris chestii de necitit, ba am citit online, ba am citit și recitit numai fragmente sau pe bucățele... 
O a doua veste proastă este că, de data asta, trebuie să fac un tabel și să dau note... Astfel încît, tabelul meu (fără liniuțe) pe 2014 arată cam așa:

Petre Barbu - Marea petrecere - Editura Cartea Românească - 'nota': 11
Matthew D. Lieberman - Social: Why Our Brains Are Wired to Connect - Oxford University Press - 'nota': 10
Michael S. A. Graziano - Consciousness and the Social Brain - Oxford University Press - 'nota': 9

Asta e, 2014 a fost un an de nici nu vreau să-mi amintesc de el...

Marea petrecere a lui Pierre a apărut tîrziu, deabia la începutul iernii, eu am citit-o în manuscris chiar înainte să ajungă la editură - dar n-am fost în stare să scriu de ea din timp (însă o s-o fac curînd), o să vedeți de ce. Dar e, fără îndoială, romanul care îți taie răsuflarea... Am recomandat-o și aici, așa să știți :)





Iar Social: Why Our Brains Are Wired to Connect (nu vă uitați la faptul că o vînd pe eBay, am o dublă!) și Consciousness and the Social Brain sînt cărți importante, pur și simplu - oricînd și oriunde, nu numai în anul în care descoperi care-și sînt 'adevărații prieteni', vorba expresiei...:)

No comments :

Post a Comment