Sunday, June 8, 2014

mai aflați despre danone


Am mai pomenit aici, acum vreo trei săptămîni, de Danone - cît să marchez faptul că, pe 15 mai, că Danone România a împlinit 15 ani de la primul iaurt produs în fabrica din Bucureşti. 

Pierdusem din vedere, la momentul respectiv, faptul că Danone însuși împlinește, anul ăsta, 95 de ani. Și că primul lor iaurt s-a născut în Barcelona - deși nepoții lui au crescut în Franța, să fie mai aproape de Institutul Pasteur.   

Revenind la Danone România - luați de-aici un infografic util. 


Știam, deja, că doamnele și domnii sînt lideri de piață (autoritari) în România. Am aflat, însă, deabia acum că laptele vine de la peste 8000 de vaci din ferme românești și că toată această operațiune e administrată cu doar 14 cisterne. Ia împărțiți un pic 8000 la 14, luați în calcul faptul că tot laptele ăsta ajunge în fabrică în mai puțin de 24 de ore - dar și că acele circa 200 de tone procesate zilnic se transformă, tot zilnic, în peste un milion de iaurturi produse în București. Apoi împărțiți iaurturi la toți prietenii (eu am primit unul cadou ieri, nu vorbesc 'din cărți'!)...

Ca șofer, nu m-am întîlnit niciodată, pe drum, cu o cisternă Danone, dar deabia aștept să se întîmple chestia asta - ca să-i dau, normal, prioritate, că se grăbește pentru o cauză lăudabilă, zău ! :) 


No comments :

Post a Comment