Tuesday, October 28, 2014

participă la campania vinerea bloggerilor pînă pe 28 noiembrie și cîstigă premii fabuloase, în valoare de peste 15000 lei !


by 

Ai blog? BlogAwards te invita sa participi in perioada 20 Octombrie – 28 Noiembrie la campania Vinerea Bloggerilor 2014, dotata cu premii de peste 15.000 de lei.
BlogAwards organizeaza competitia Vinerea Bloggerilor 2014, concurs cu premii totale in valoare de peste 15.000 lei, ale carui sponsori sunt: Mylash, GemSale, SportAddict, Vegis, Mustash, Bio-Cosmetics, CautCeas, CeasMania, Babytrend (este posibil ca noi sponsori sa se alature pe parcurs).

Monday, October 27, 2014

rolling monday



Sunday, October 26, 2014

resurse storytelling: hobbit sau dracula ?


Știm de reticența autorităților românești de a brand-ui ceva, orice, ajutîndu-se de Dracula - în ciuda faptului că ne spune din ce în ce mai multă lume că am da lovitura. Respectiv, că am fi putut da lovitura, dacă nu pierdeam timpul - pentru că, dacă n-o facem noi, o fac oricum alții.

Putem fi răutăcioși și să spunem că, atunci cînd ai dubii cu privire la realitatea ta, ca și la identitatea ta în spațiul acestei realități, poate fi riscant să te joci cu ficțiunea. Dacă toți ceilalți sînt după chipul și asemănarea noastră, ar fi o dramă ca acest Dracula să fie, la un moment, luat prea în serios. 

Din fericire, însă, sîntem tare diferiți...  


Saturday, October 25, 2014

rabbity saturday



Friday, October 24, 2014

extreme friday



Thursday, October 23, 2014

resurse storytelling: din nou, turcia - pe foarte scurt



Am văzut ce se întîmplă atunci cînd filmezi, promoțional, de la înălțime: de acolo, de sus, nu se mai văd tare bine nici țăranii ăia auto-sechestrați în crîșmă de dimineața pînă seara, nici mașinile alea blocate în trafic în intersecția de la Răzoare sau pe la Comarnic, nici suprafețele uriașe defrișate prin codrii patriei pentru pune în loc fragmente de Romanian Garden - și, într-o bună măsură, nici bugetele cheltuite pe operațiuni de branding care, printre altele, nu contribuie, în nici-un fel, la diferențierea semnificativă a obiectului muncii de alte brand-uri de prin preajmă.  

Dar am și știut, măcar instinctiv, că întotdeauna se poate și altfel...


Wednesday, October 22, 2014

imperfect palimpsest



[Verona, Italy, Oct. 2012]


epale


A intrat în viteza a doua EPALE (Electronic Platform for Adult Learning in Europe) - acum cu un un calendar de evenimente și un newsroom - adică știri privind bune practici în educația adulților, politici și oportunități de finanțare.


Platforma EPALE este, de-acum, mult mai activă în social media: pe Facebook, LinkedIn și Twitter.

Promite, în scurt timp, versiuni în toate cele 24 de limbi din Uniunea Europeană, un glosar de termeni utilizați în educația adulților și, foarte important, o facilitate de căutare de parteneri. 

EPALE este o inițiativă nouă finanțată de către Comisia Europeană și administrată prin Agenția Executivă pentru Educație, Audiovizual și Cultură.


Tuesday, October 21, 2014

do the right mix - today: park & worry


Ziceam duminică cîteva vorbe despre Comisia Europeană care a demarat o campanie [pentru mobilitate urbană durabilă] prin care vrea să comunice faptul că cel mai bun mod de a te deplasa prin oraş este printr-un mix de mijloace de transport. 
Atunci cînd locuiești în centrul centrului Bucureștiului, un astfel de mix e absolut inevitabil: de fiecare dată cînd ieșeam din blocul de pe Smârdan, îmi lua vreo 3-5 secunde ca să-mi aduc aminte unde, pe care latură a Centrului Vechi, reușisem să-mi parchez mașina cu o zi înainte. După care aveam de mers binișor (pe jos, dar nu numai) - începînd, evident, cu slalom printre măsuțe și chelneri și turiști proțăpiți, în drum, cu aparatele lor foto. Acuma, nu că stimatul centru al Bucureștiului ar fi vreo margaretă specială, pentru că, odată ajuns la orice destinație, acest film se relua oarecum identic: caută parcare mult și bine, mergi pe jos o grămadă pînă la destinația reală, apoi stai și încearcă să-ți amintești unde ai lăsat mașina...
De regulă, însă, nu printre mașini cu număr cu B (care și-au găsit, în timp, locul pe pămînt), ci printre vizitatori ai aglomerării urbane imposibile care e Bucureștiul - stressați și dezorientați sau, dimpotrivă, mimînd o aroganță ostentativă fără de care, cred ei, nu se poate supraviețui în jungla rutieră bucureșteană.
Pentru că transport public local :) Care, după atîția ani, în București, continuă să fie imposibil. Pentru că, în acest context, voiam să zic că am admirat întotdeauna soluțiile de tip park & ride (parcări uriașe la capetele liniilor de metrou, în care lași mașina la intrarea în oraș și, apoi, te miști cu transportul în comun) - prima oară în Praga. Problema e că un astfel de sistem nu poate funcționa decît acolo unde transportul public merge brici - iar transportul public din Praga era (și poate mai este) cel mai minunat din Europa și, poate, de pe planetă. Știam, deci, intuitiv, că așa ceva n-ar prea merge în București. După care am văzut știrea asta:  
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cosmarul-parcarilor-obliga-mii-de-soferi-sa-si-lase-masinile-la-intrarea-in-capitala-harta-celor-mai-aglomerate-zone.html

Înapoi la mașină, deci - și țîști din București. Nu înainte de selfie-ul ăla. Căci ziceam, în week-endși că, pentru participarea la această campanie (printr-un upload a unei fotografii în aplicaţia Do The Right Mix) mă pregătisem să-mi fac un selfie într-o postură auto-ironică - și anume împingînd mașinuța, adică aplicînd umix perfect de deplasare eco și activitate fizică, corect ? Căci Comisia Europeană o să și premieze pe unii din cei care îşi fac un selfie în orasul lor în care le arătați cum folosiți oricare dintre următoarele mijloace de transport: role, scuter, motocicletă, barcă, tren, trotinetă, mers pe jos, bicicletă, car sharing (cel putin 3 persoane într-o mașină), tramvai, autobuz, troleibuz, metrou - ca variante de deplasare urbană, contribuind la protejarea mediului prin deplasarea, în acest mod, printr-un oras mai puțin poluat și aglomerat.

Ceea ce am și făcut. Tot selfie veritabil (doar eu cu mine, deci încadrată cu flit)...