Thursday, April 16, 2015

zău că am muncit :)


Foarte discret, s-a încheiat o nouă ediție (cea mai scurtă!) a campionatelor de blogging marca Blogal Initiative. De data asta a ieșit cam așa:

Am cîștigat locul 1 în ediția a șaptea a Campionatului Național de Blogging.
Se întîmplă chestia asta pentru a treia oară consecutiv, ce să vă zic... De data asta, am transpirat puțin pe final (la sfîrșitul lui martie lucrurile nu arătau prea bine), dar am reușit să revin pe primul loc încă dinainte de sărbători. Nu am cîștigat nici-o campanie - dar am primit, după sărbători, o surpriză de la Vegeta, așaaa, pentru spirit olimpic...   

Tot locul 1 în Campionatul de Blogging București și tot a treia oară consecutiv. Aici am cîștigat două sau trei campanii. Respectiv invitații, pe care le-am redirecționat. 

Hm, și locul 1 în Campionatul de Blogging Iași - a treia oară ne-consecutiv. Fără istorie, fără campanii...


Așa să știți !

No comments :

Post a Comment