Wednesday, April 1, 2015

grădina față cu realitatea

Pomenind, zilele trecute, de gardenpedia.ro, am avut o abordare sistematică - și m-am gîndit eu că orice plan de grădină începe cu semințe: roșii, ardei, ceapă și niște oregano. Sigur, n-am găsit semințele de telemea de capră, dar le găseam eu, nu mă dădeam bătut așa ușor...
Ei, binee: greșit ! Realitatea bate planificarea. De asta aveam nevoie întîi !


Pentru că semințele au nevoie de pămînt. Or pămîntul pe care-l aveam eu la dispoziție avea o culoare... era să zic pămîntie, dar i-ar șade mai bine 'lutoasă'. Și uite-așa m-am pomenit azi luînd calea pădurii de lîngă casă înarmat cu un cuțit cu o lamă mai lată și cu o lingură mai mare - pe care evident că n-am folosit-o, tot cu palmele am încărcat pămîntul în sacoșică. 
Nu zic nu, e și inspirațional să mai atingi pămîntul cu palmele din cînd în cînd, sigur a spus cineva asta - și nu numai c-a spus-o, ci a și scris-o și a vîndut milioane de exemplare. Și, atunci cînd e vorba de doar cîteva kilograme, e ok și fără lopată sau hîrleț. Pentru că primul experiment îl fac în balcon.  


   


No comments :

Post a Comment