Thursday, April 2, 2015

vegeta îți dă curaj

Ce dimineaţă frumoasă! Nu e aşa că îţi e tare dor de mare? Şi nouă! :)



Așa cum ziceam marți, precum fetele rele din poveste, Vegeta merge unde vrea ea :)


Nu e ca și cum nu mi-aș fi amintit brusc de un tip care apărea la televizor pînă acum cîțiva ani și care se lăuda că el mănîncă orice cu pîine, pînă și pizza. La momentul respectiv, l-am compătimit ușor - pentru că, dincolo de faptul că pîinea e rea (nu în sensul că merge, și ea, unde vrea, ci în acela că glutenul, știți voi...), declarația cu pricina a apărut într-o povestire în care solicitarea pîinii ca supliment la pizza era motiv de ciondăneală cu un chelner. Ce chestie, mi-am zis, iată-l pe profesorul universitar care se bate, pentru gusturile sale, cu un chelner. 
Deabia acum îmi dau seama, însă, că un ingredient pe care îl poți folosi în combinație cu orice, cu care poți transforma orice, fie legumă, fie fruct (da, la țeapa parțială pe care am luat-o atunci cînd am cumpărat prima oară, accidental, avocado, în Bruxelles, mă refer), fie brînzeturi, fie carne, îți dă curaj. 

Nu, nu cred că o să fiu blogger oficial Vegeta :) Dar am căpătat curaj. 


No comments :

Post a Comment