Tuesday, December 23, 2014

'de data asta doar am muncit...' revine :>


De data asta s-a încheiat pe bune încă o ediție a campionatelor de blogging marca Blogal Initiative. Și pentru că, habar n-avînd de prelungirea (întîrziată) a perioadei competiționale pînă pe 21 decembrie, apucasem să scriu aici ce și cum, revin prescurtat doar cu updates

Din nou (adică pentru a doua oară consecutiv), locul 1 în Campionatul Național de Blogging (1084 de participanți) - ediția a șasea, cea mai 'lungă' de pînă acum (1 august - 21 decembrie 2014).
Noroc de bascularea duratei campionatului, căci am cîștigat cîte ceva deabia 'în prelungirile' din decembrie ! De pildă:
Ce legătură există între bere și sărbători? (kit susținători Tuborg Christmas Brew)
Susține-l și tu pe Tiberiu Albu la Vocea României (un CD)

Locul 1 în Campionatul de Blogging București (153 de participanți).
Campanii la care am concurat și în care am cîștigat cîte ceva:
Festivalul Național de Parenting (permise de acces la eveniment pentru mine și trei cititori - nu le-am recuperat în timp util)
Cu ce actor ai vrea cel mai mult să te întîlnești? [la ICE COMIC CON] (invitație - de asemenea, confirmată prea din scurt, deci n-am apucat să...)

Locul 1 în Campionatul de Blogging Iași (30 de participanți).


ZeList: nici nu-i mai dau vreo atenție, că stau penibil...

Vești bune, însă, de la moz.com, în care Brînzoaice cu gem are, zilele astea, o page authority de 46 (față de 43 la începutul lui decembrie, dar 45 în vară). 

No comments :

Post a Comment