Monday, November 17, 2014

good monday


Asta mi-a venit să re-ascult azi :)


Nu e ca și cum m-aș fi culcat în România cetățeanului umilit și m-aș fi trezit, miraculos, în România lucrului bine făcut
Nu m-am bucurat foarte tare sau foarte mult, pentru că pare că avem de-a face cu o 'revoluție' - or noi, ăștia, care am mai văzut 'din astea', știm că nu-i înțelept să te relaxezi prea tare sau prea repede față cu 'revoluția' :) [pentru că 'revoluția' pare produce brusc o schimbare majoră, însă schimbarea de substanță deabia începe]
Am regretat că, în România, alegerile au loc doar duminica - adică ziua dinaintea unei zi de luni (nu ca în State, de pildă; dar miercurea parcă se întrevede, deja, week-end-ul).  
Și am recitit, repejor, post-ul ăsta de sîmbătă al lui Vasile Dâncu, just in case

Despre 'revoluție', valori post-materialiste și alte alea - poate după ce ne zice IRES cine au fost votanții de la turul 2...


No comments :

Post a Comment