Thursday, June 30, 2016

plinul de seară

Frigiderul joacă un rol central în viața mea. Pe bune, e plasat aproape în centrul geometric al casei. Acolo îi și șade bine, pentru că tebuie să se vadă din orice direcție:
* ciurda de magneți de frigider cu logo-uri de țări și capitale - de fapt, material didactic pentru semiotica branding-ului de locație;
* mesajele - am o pungă de cuvinte (tot un fel de magneți de frigider, în felul lor) primite de la Total Film, acum cîțiva ani;
* alte mesaje - post-it-uri de vreo cinci culori.

Nu mă întrebați ce e în frigider, în afară de brînze și varii ingrediente ale unei salate de roșii, că nu știu. Întrebați-mă în perioada 14-17 ale fiecărei luni.

Frigiderul este, deci, un suport media esențial. Prezența lui în centrul geometric al unei case e importantă. Trebuie să se afle acolo, inspiră siguranță și stabilitate. Cu cît mai mult [timp], cu atît mai bine. 
N-am fotografie cu el, că nu s-ar vedea bine magneții. Și acuma, între noi fie vorba, e mai binevenită o fotografie cu un frigider plin. Firește, deschis - ca să vedeți că e plin. 
Și ce dacă e deschis ? Și ce dacă se poate strica ? Cei de la Liebherr au avut ideea să acorde șase ani garanție clienților care le cumpără produsele în perioada 15 mai – 31 august 2016. Mai multe informații despre această garanție - uite-aici: http://liebherr-electrocasnice.ro/campanie_liebherr_6_ani_garantie_2016_05_15.htm
Așa să știți ! Siguranță și stabilitate. Și cînd o să se înmulțească (și ieftinească) modelele alea de frigider cu televizor incorporat - cine mai are nevoie de alt totem ?


No comments :

Post a Comment