Saturday, August 29, 2015

am găsit certificatul de naștere al brînzoaicelor cu gem

Încetul cu încetul s-au scurs (azi!) doi ani de cînd, pe acest blog, apare 'cîte ceva' în fiecare zi. N-a putut fi ceva scris, sau măcar o fotografie originală, în fiecare zi (mai ales avînd în vedere modul în care a arătat ultimul an) - dar tot a existat cîte o postare pe zi.

Ziceam că denumirea blogului, Brînzoaice cu gem, a fost titlul unei rubrici pe care am avut-o în Tinerama, prin 1992-3 - dar nu mai țineam minte de unde mi-a venit. Însă tocmai am găsit...



E titlul unei note referitoare la Festivalul de Jazz de la Costinești - apărută în Viața Studențească din 30 august 1989.
Hai că s-a potrivit, involuntar :) La mulți ani cu brînzoaice cu gem, îmi urez singur...

   

No comments :

Post a Comment