Tuesday, July 28, 2015

eu vara nu scriu (1)

Auzi colo: cică de unde-mi place mai mult să scriu vara ?

NU de aici, asta e clar !

În mod evident, n-am mai scris nici măcar prostii de cînd s-a dezlănțuit vara. Într-un fel, mă simt ușurat - n-o să mai cîștig și ediția curentă (a opta) a Campionatului Național de Blogging al Blogal Initiative. Trei ediții la rînd e suficient...
N-o fi de vină doar orașul - dar combinația cu vara e letală.

Pentru toți cei care trec, turiști, prin Piatra Neamț, orașul este foaaarte frumos ! atîta verdeață, atîta liniște ! și turnul acela...! Pentru oricine stă, în oraș, să zicem mai mult de trei ore, nu e ca și cum frumusețea ar păli în vreun fel, dar ar căpăta niște nuanțe crepusculare. 
Twin Peaks, asta îmi vine în cap. Nu, nu 'I've never seen so many trees in my life' Twin Peaks :) Ci 'nothing is what it seems' Twin Peaks. În Piatra Neamț, mall-ul nu este mall. Sensurile giratorii nu sînt sensuri giratorii. Teatrul forum nu e teatru forum. Dar căldura e căldură - o căldură semi-solidă, un cașcaval prin care te scurgi ca un șoarece năuc de la oră la alta. 

ACEST șoarece și-ar dori, normal, să fie într-o serie de alte locuri. O s-o iau pe rînd. Dar scurt - căci, așa cum v-am spus, eu vara nu scriu !

Mai întîi și la-nceput: în Barcelona, în jos pe La Rambla, apoi spre stînga-înapoi la Liceu, o găsiți destul de lesne pe Plaça del Pi. 



Dup[ cum vedeți, sînt de toate acolo: o catedrală (Santa Maria del Pi), o succesiune de piațete în jurul ei, terase, umbră de la portocali... Și, bonus: multă lume care nu discută despre Hala Centrală sau despre Ponta.

O să revin, că tocmai mi-am adus aminte că vara nu scriu, dom'le...


   

No comments :

Post a Comment