Thursday, April 9, 2015

tot despre balconul provident


Revin cu noutăți referitoare la operațiunea de înverzire de balcon sugerată de Providentde care pomeneam alaltăieri

De marți încoace am ajuns prin piață. Cum care piață ? Piața aia care a ars vara trecută și n-a fost reconstituită nici pînă-n ziua de azi (cică probleme cu asigurarea - și, probabil, și cu fostul primar). Cum să vă spun, printre miei și cartofi, e plin de puieți. Și, printre zeci de soiuri de meri, cătină și tufe de trandafir, am identificat și iasomie.
Așa că, m-am gîndit eu: de ce să cumpăr, totuși, iederă și clematită și iasomie (și, da, roșii) de la Bakker pentru 'închiderea' balconului ? Nu mai bine favorizez micii 'producători' locali ? Căci, dintr-o dată, mi se deblochează o sumă importantă, din bugetul de 500 de RON pus la bătaie de Provident, și pentru niscaiva mobilier pe care să-l amplasez acolo. Respectiv, normal, niște rafturi pentru cărți. Nici astea IKEA, ci manufacturate... 
Fără fotoliu, fără șezlong - doar niște preșuri de nu-mai-știu-unde și o pernă din piele de cămilă pe care mi-am luat-o din Maroc acum mulți ani și pe care n-am reușit mai niciodată s-o folosesc adecvat. Rezultatul: mai mult spațiu liber pentru cărți și pentru omul care le folosește.     


Balconul rulz, deci ! Și să mă mai lăsați cu grădina asta - las' să fie la ei, acolo... 


No comments :

Post a Comment