Tuesday, April 28, 2015

ffe, ediție impară

Pe 7 mai începe a nouăsprezecea ediție a Festivalului Filmului European. Cea mai lungă, pentru că, de data asta, festivalul se va rostogoli pînă la sfîrșitul lunii, cît să ajungă pînă la Hunedoara. Mai exact:
7-14 mai: București
15-17 mai: Craiova
22-24 mai: Tîrgu-Mureș și Iași
29-31 mai: Hunedoara
Anul trecut am pomenit de Festivalului Filmului European în absolut fiecare zi în care acesta s-a desfășurat, cu filme și alte alea, în București - ba cu un promo, ba cu o relatare scurtă de la deschidere, ba doar cu programul (dar cu trailere!). Și tot nu mi-a fost dat să ajung la Festa do Cinema Romeno din Lisabona - planul meu foarte elaborat de a lipi micro-festivalul din capitala Portugaliei de participarea mea, ca formator, la un curs în aceeași locație și cam în aceeași perioadă, a picat cu zgomot (ulterior, s-a volatilizat și cursul). 
Așa că, anul ăsta, nu vă mai plictisesc cu zeci de filme. Vă recomand o singură tură, dar cu opt filme de UNATC-iști, unul și una - chiar de 9 mai, Ziua Europei, la Cinema Studio, de la ora 16.30.
Și scrieți-mi voi cum a fost...:)

No comments :

Post a Comment