Wednesday, December 24, 2014

domo se poate întîmpla în fiecare zi

La sfîrșitul anului 2013 aveam motive serioase să mă îndoiesc că numărul 13 îmi mai poartă noroc, așa cum o făcuse mult-mult timp: anul începuse prost, dar rezonabil - însă încă din februarie a luat-o razna complet și nu s-a oprit nici-o secundă. 

La sfîrșitul anului 2014, încrederea mea în 13 e restabilită complet. Am ajuns la concluzia înțeleaptă că, de fapt, 2013 a fost un an foarte util: am ieșit dintr-o fundătură evidentă și am învățat multe lucruri noi. În 2014, în schimb, vai-vai-vai... 

Firește, nu e ca și cum nu s-ar întîmpla lucruri bune în fiecare zi și în 2014 :) De pildă, duminică n-am cîștigat la loto - ceea ce e, fără îndoială, o veste bună, pentru că se știe ce fac cîștigurile la loto din oameni ! Luni am primit vestea că s-a aprobat un proiect în care am contribuit la cooptarea unor prieteni ca parteneri - în care sigur că e cu bani de dat, nu de luat, dar în care, dacă particip și eu în continuare, poate adaug o țară nouă la cele 36 în care am ajuns pînă acum. Ieri... ieri, triind un teanc de vederi vechi, am găsit una cu autograful lui Florian Pittiș, și am și dat-o mai departe.    

Iar azi am văzut asta:
 
Ei ? Procesor overclocked i7-4900MQ, memorie de 16GB, HDD 750GB SATA + 80GB SSD, placă video Dual NVIDIA GeForce GTX 770M cu 3GB GDDR5 și alte cîteva goodies :) E adevărat că e un monstru pentru gaming - DAR asta înseamnă, pur și simplu, o placă video solidă, bună la multe alte lucruri, ca să mai vorbim de cei 16GB de memorie... De la ștrumfii colorați de la DOMO.
Sigur, ar trebui să cîștig la loto ca să mi-l iau - but I never said it would be easy :) Wishlist it is ! Orice ca să nu-mi mai văd laptop-ul utilizînd în permanență peste 80% din memoria de 8GB...

No comments :

Post a Comment