Monday, December 1, 2014

de data asta doar am muncit - norocul n-a mai avut nici-un rol :)


S-a încheiat încă o ediție a campionatelor de blogging marca Blogal Initiative. Și, scriind din alte părți decît din București, sărbăutoresc Ziua Națională cam așa: 

Din nou (adică pentru a doua oară consecutiv), locul 1 în ediția a șasea a Campionatului Național de Blogging (1059 de participanți).
De data asta, m-am instalat pe primul loc încă de la început - nu m-am urnit de-acolo decît accidental (cîte-o zi sau două, prin august), și am și ajuns la final cu un avans confortabil față de al doilea clasat. Dar tot de data asta: de cîștigat, însă, n-am cîștigat nimica-nimicuța... 

Locul 1 în Campionatul de Blogging București (150 de participanți). Tot așa: pe primul loc încă din prima zi (1 august) și cu un avans consistent față de al doilea clasat. 
Campanii la care am concurat și în care am cîștigat cîte ceva:
Festivalul Național de Parenting (permise de acces la eveniment pentru mine și trei cititori - nu le-am recuperat în timp util)
Cu ce actor ai vrea cel mai mult să te întîlnești? [la ICE COMIC CON] (invitație - de asemenea, confirmată prea din scurt)

Locul 1 în Campionatul de Blogging Iași (28 de participanți). Aici m-am instalat, de asemenea, pe primul loc încă de la start (1 august) - dar, dat fiind că în acest 'campionat' nu a existat nici-o campanie în această perioadă, am terminat doar cu 31 de puncte în fața celui de-al doilea clasat (avans datorat strict faptului că am fost singurul care a scris în fiecare zi).



ZeList: chiar la începutul acestei noi perioade de patru luni, în prima săptămînă din august, am prins locul 466 (cel mai bun de pînă acum) - dar, de-atunci încoace, m-am dus tot de-a dura, nici nu mai zic pînă unde...

Vești proaste și de la moz.com, în care Brînzoaice cu gem are, zilele astea, o page authority de 43 (față de 45 în vară). Dacă au coborît principalii mei 'giranți' cîte două puncte, am coborît și eu...

*** În tura următoare, rămîn (firește!) în priza Blogal Initiative; de asemenea, în Campionatul de Blogging București și în cel de Iași !


No comments :

Post a Comment