Sunday, October 19, 2014

desculț în casă



Cu puțin timp în urmă, am umblat mult și bine, printr-un oraș mai mijlociu ca mărime, în căutarea ultimei 'consignații' locale. Cînd am găsit-o, am înțeles, în sfîrșit, de ce a dispărut tipul ăsta de stabiliment: e cel mai trist magazin din lume - pentru că e, pur și simplu, un loc în care obiectele care n-au reușit să fie vîndute nici în piață, nici pe marginea drumului (e limpede că, la acest nivel și într-un oraș nu prea mare, nu putem vorbi de eBay sau okazii.ro), se duc să moară. Acolo unde am ajuns eu, într-un spațiu destul de mărișor, erau expuse, alături de (puține) lucrușoare mai noi, o sumedenie de vechituri inimaginabile, care nu și-ar fi găsit loc nicăieri altundeva. Și, în fine, faptul că am găsit, la vînzare, niște agende din 2012, a pus capac...

Dar, în locul acela, se găseau puține covoare - știți care: covoarele acelea persane, mari și greoaie, care absorb praful cu o viteză de necrezut. Unul din motive pare să fie acela că, în casele 'tradiționale' (dar și cu venituri limitate), un covor persan nu numai că e o investiție (?) în sine, însă acesta compensează și deficiențe ale parchetului vechi, nerașchetat sau rașchetat degeaba. În astfel de case, e inutil să argumentez proprietarilor că o podea eliberată de un covor masiv nu e doar o opțiune estetică, ci reprezintă o soluție care simplifică, realmente, considerabil, orele alea de curățenie: atîta timp cît nu poți investi în înlocuirea unui parchet vechi de zeci de ani, ai, normal, o motivație în plus să-l acoperi cît mai bine :) 

Dar dacă poți investi, nu ezita :) 
Recomandarea din week-end-ul ăsta e pentru parchetpeviata.ro
Iar opțiunea mea e pentru parchetul ăsta triplustratificat de nuc, iote:




Zic ei: parchetpeviata.ro a rămas fidel viziunii de la început de a folosi numai produse ecologice și de calitate, din lemn 100%.

Domnii cu pricina pot asigura și instalarea (cu o echipă de meșteri parchetari certificați Bona), la care oferă o garanție de cinci ani la montaj. Bașca un serviciu anual de întreținere parchet - gratuit, în cei cinci ani, pentru clienți.

Ce să zic: visez de mic să locuiesc într-o casă în care să umblu desculț absolut pe oriunde - dar, pînă acum, nici n-am muncit, nici n-am avut noroc, vorba ceea. Dar recuperez, căci am o relație bună cu nucii: am dedus asta din faptul că n-am căzut din nici-un nuc cînd eram mic...

No comments :

Post a Comment