Friday, September 19, 2014

florăria mobilă - și vioaie


Azi e o zi la fel de bună ca oricare alta pentru a trimite flori. Oricui. Oricum. 
Flori online - pentru că, în ziua de azi, urările și felicitările curg, mai degrabă, pe Facebook (dar, iată, că au început, de-acum, să se rostogolească și pe LinkedIn), yeeey :) 

Iar în București, dacă sînteți în București - flori primite în două ore, numai și numai ca urmare a unei comenzi făcută pe această florărie online. Rapid (chiar foarte rapid) și simplu, cum ne-am tot obișnuit online.
NU mie, nu, căci azi nu mă aflu în București - din păcate sau din fericire... Nu sînt nici în Iași, nici în Praga sau Bruxelles sau prin alte locuri mai fabuloase sau mai luminoase pe unde m-a mai prins ziua mea în ultimele zeci de ani. Sînt într-un loc în care nu m-a mai prins ziua asta de multă, tare multă vreme: alături de niște brazi, un rîu, niște vrăbii - mă rog, un loc cu ceva mai multă natură pe lîngă tot asfaltul cela...:)

Ca să revenim la flori: de pildă, aceste flori, cele de mai jos (da, chiar 13!). Plăcuța cu 'vagonul 13' nu mai e de găsit, s-a pierdut pe undeva prin București, dar tot mai joc, din cînd în cînd, 13 la loto - care continuă să-mi fie un număr norocos, în ciuda tuturor celor pe care le mai reproșez, la vremi de insomnie, lui 2013, acest Armaggedon al anilor cu care nu mă laud, sîc :>



    Deci, flori, aranjamente florale, chiar și lumînări asezonate cu flori, pentru nunți sau botezuri și alte asemenea (ceea ce vă doresc și vouă!). De la, ce mai încoace și-ncolo, vioaia Florăria Mobilă ! N-ați uitat, nu ? În București - livrare în două ore ! Fără porumbei, ce-i drept. Dar nici porumbeii din ziua de azi nu mai sînt chiar ce merităm...


No comments :

Post a Comment