Friday, August 1, 2014

vorba danei: am muncit - și-am avut și noroc :)


S-a mai terminat o ediție de campionate de blogging marca Blogal Initiative. Și, într-o perioadă foarte neagră (în care, printre altele, am părăsit iarăși Bucureștiul, cu mulți căței și purcei), m-am clasat cam așa:

Locul 1 în ediția a cincea a Campionatului Național de Blogging (1058 de participanți).
Campanii la care am concurat și în care am cîștigat cîte ceva:
* Life in Color (invitație - n-a ajuns la timp)
* Se caută Cavalerul Reciclării 2.0 (lucrușoare)
De ce este important să stii să vorbesti în public? (invitație la un workshop - am pasat-o altcuiva)
Am fost și mic beneficiar (n-a fost competiție) campanie Danone (iaurturi în poșetuță frigorifică :)). 




Locul 1 în Campionatul de Blogging București (50 de participanți).
Campanii la care am concurat și în care am cîștigat cîte ceva:
* Festivalul Filmului European (abonamente cinema - nu le-am recuperat în timp util)
* Știai că poți comanda legume sănătoase în București ? (da, legume sănătoase :))

Locul 1 în prima ediție a Campionatului de Blogging Timișoara (eh, aici am fost numai 5). 
Componenta asta nu a lansat nici-o campanie în cele patru luni de 'campionat'.



Și... și... pe 22 iulie am săltat (brusc!) în ZeList pe locul 481, yeeey ! :)

Și... și... pe moz.com, Brînzoaice cu gem are, acum, o page authority de 45, yeeey !! :)


*** În tura următoare, rămîn în priza Blogal Initiative - și rămîn în Campionatul de Blogging București, dar schimb campionatul de Timișoara pe cel de Iași !


No comments :

Post a Comment