Saturday, May 24, 2014

eco-slatina de saru


Nu v-am spus, dar zilele trecute am cîștigat ceva la o campanie Eco-Rom Ambalaje și Blogal Initiative - și anume titlul de Cavaler al Reciclării 2.0 pentru Slatina (textul e aici) !

Nu, Piatra Neamț nu era în competiție. Așa că am susținut Slatina, în care știți că am făcut și-o să mai fac multe chestii - în primul rînd la colegiul care m-a adoptat dinainte de a fi pășit prima oară în oraș, și anume Radu Greceanu, dar nu numai. Că, vorba ceea, acum reprezint toată Slatina - cel puțin într-ale educației ecologice :)
Azi, într-o zi plină de Olimpiadă a Liceelor, Colegiul Național Radu Greceanu a căștigat locul 1 la proba de 'majorete', iar Andreea Maria Dicu și-a spulberat contracandidații și e 'europarlamentar de Slatina' - yeeey :) 

Dar, în calitatea de 'reprezentant de toată Slatina', v-aș pasa, tot azi, un mesaj (descoperit aseară, pe newsfeed-ul de Facebook) care privește niște concurenți ai celor de la Radu Greceanu, fără legătură cu Olimpiada Liceelor: 



În care e vorba de proiectul Pădurea Saru - arie protejată, în cadrul concursului Școli pentru un viitor verde, în care sînt implicați elevii clasei a IX-a R2 de la Colegiul Național Vocațional Nicolae Titulescu din Slatina. Ultima oară am trecut, de două ori, prin Pădurea Saru, chiar în februarie. Și habar n-am avut, în ultimii opt ani, în care am bătut cu ceva regularitate drumul cu pricina, că e arie protejată - deși era absolut limpede că trebuie protejată cel puțin de șoferi (dacă parcurgeți drumul de la Slatina la Craiova o să vă dați seama la ce mă refer!). 

E de votat, deci, ca să zic așa :)







No comments :

Post a Comment