Thursday, April 24, 2014

foarte puțin despre quesadilla, nimic despre caipirinha :)


Am avut un străbunic ceh. Am considerat aproape dintotdeauna că sigur am mai multe în comun cu englezi sau neozeelandezi care, ca și mine, joacă bridge și au auzit de Zuby Nehty, decât cu unii dintre vecinii mei de bloc. Mă simt mai bine în mișcare – când eram mai mic, în tren, iar de câțiva ani, la volan. Ca să le împac pe toate cele de mai sus (și multe altele), ba m-am făcut ziarist, ba nu m-am făcut ceva care să mă țină lipit de un birou, o casă, un copac din fața ferestrei. Cam așa mă ajută biografia interioară și cea exterioară să fiu „european”:)

Restul - de ieri, aici: http://www.managerexpress.ro/after-work/travel/calatoriile-pretextul-perfect-al-omului-inchipuit-de-om-interviu-cu-lucian-branea.html :)



No comments :

Post a Comment