Sunday, February 23, 2014

numai la doi ?


Am mai pomenit pe-aici despre Vunk. Pe motiv că
[mie mi se pare că] Vunk e una din foarte puținele trupe românești care au un stil. Distinct. Ca să mă fac mai bine înțeles, 'stilul' (și, mai ales, distinct) *e atunci cînd* asculți, la radio, cîteva acorduri dintr-o piesă pe care n-ai mai auzit-o niciodată - și știi, îți dai seama imediat, că e trupa aia! :) Repet, nu sînt multe din astea pe-aici, astfel încît, atunci cînd găsim una, e păcat să se piardă...
Au trecut lunile ca norii lungi pe șesuri și se pregătește primul mare concert Vunk din 2014 - pe 6 martie la Hard Rock Cafe (în București, normal!).


Dintr-un motiv pe care îl știu numai ei, de data asta au decis să împartă chestii numai la doi. În cazul de față: Vunk și Andra sau Cornel și Andra, încă nu e foarte clar, o să vedem :)

Sînt și eu curios, pentru că [mi se pare că] împărțitul ăsta numai la doi funcționează rareori: sigur că am o sumedenie de 'povești de succes' și 'bune practici' de împărțit numai la doi, și anume între o doamnă și pisica ei - dar chiar și în astea, dacă nu ești foarte atent(ă), apare mintenaș în ecuație o a treia vietate și se alege praful din împărțirea numai la doi. Știți, nu? nothing is what it seems :) Că sînt bufnițele din Twin Peaks sau cromozomii nepoftiți din piesa celor de la Pearl Jam, ajungi să împarți la cît merită să împarți. Sigur că decizia referitoare la 'cît merită' e grea, dar așa funcționează procesul ăsta care se cheamă 'viață'. Deci, să vedem, deci !





No comments :

Post a Comment