Friday, September 13, 2013

campanii...


Două din textele care au apărut aici în ultimele zile au tag-ul / label-ul / eticheta 'campanie'. Acest tag o să mai apară pe-aici o vreme - ocazional, cîteodată, în zilele și săptămînile următoare... 

Nu mă judecați foarte aspru. Luați, vă rog, textele etichetate astfel așa cum încerc să le văd eu, ca pe niște exerciții. Pe de o parte, așa cum sugeram în altă parte, era limpede că din jurnalismul meu narativ avant la lettre s-a cam ales praful cam pe cînd, de la un moment dat, ajunsesem să scriu aproape exclusiv propuneri de proiect și rapoarte, manuale și alte din astea. De altfel, la momentul acestui interviu, mi s-a spus cît se poate de tranșant că s-ar putea să am dificultăți în a mai întoarce pe-acolo. M-am strîmbat, normal. Pe de altă parte: niciodată, nici chiar în perioada de radio petrecută în Praga, n-am scris în absolut fiecare zi. Astfel încît, combinația asta de pîrghii mi-a sugerat că ar fi un exercițiu util ca, o perioadă, doar o perioadă, să apară pe-aici și texte cu tag-ul 'campanie' - ca o formulă, discutabilă dar eficace, prin care a) să scriu zilnic, inclusiv pe 'subiecte impuse', ca ziariștii 'serioși', dar b) cu oportunitatea pe care aceștia nu prea o au, și anume de a pune astfel de subiecte în orice poveste îmi trece mie prin cap. Firește că sper să nu se strecoare nimic absolut penibil printre astfel de texte - ca și printre oricare altele, normal... Cu atît mai mult cu cît e limpede că, atunci cînd o se întîmple asta, în anul de grație 2013, există toate condițiile să aflu extrem de prompt atunci cînd nu-mi mai funcționează ambreiajul online :)

Later edit. Mi-am dat asta că trebuie să scriu și asta - deși ia timp (da, tot cu un deget scriu!) :) Ziceam, tot în altă parte, că sînt online din 1995 (din septembrie 1995 pînă în octombrie 1996 m-am aflat în Praga, apoi Budapesta, apoi iarăși Praga - cu trebi la Central European University și Radio Europa Liberă). Urmăresc, deci, discret, bloggerii și blogging-ul 'de cînd s-au născut' :) Iar cînd am făcut, în cele din urmă, pasul decisiv cu Brînzoaice cu gem am fost, să zicem, 'încurajat' și de conceptul foarte-foarte funcțional al Blogal Initiative - de care am auzit de la Chinezu. Nu-mi propun (acum) să discut de ce anume conceptul Blogal Initiative e cool, așaa, în sine - dar dacă ați dat vreodată, online, peste vreun competitor cu intenții măcar vag similare (SuperBlog sau BlogAwards), o să fie foarte ușor să vă dați seama de ce. Atît! Over to you...  
   

No comments :

Post a Comment