Friday, August 30, 2013

que quora quora


Cu (de-acum) doi ani în urmă mi-am făcut curaj să solicit o invitație pe Quora - și am primit una prompt, courtesy of comanescu.ro. Pentru că m-am logat cu Facebook, m-am pomenit urmărind din prima circa 70 de persoane și, în 24 de ore, am strîns și de primii 7 followers (acum am 255!). Recomandarea lui Iulian a a venit la pachet cu direcționarea către subiecte ca memetics, web 2.0 și NGOs - dar primul cuvînt pe care l-am căutat pe Quora a fost Pratchett. Am ajuns pe-aici, unde am și votat, prompt, un răspuns de la Aisling Ryan.

Care a fost primul topic pe care l-ați căutat pe Quora, imediat după ce v-ați validat contul ? Ați căutat răspunsul la o urgență practică, cu efecte imediate asupra sănătății voastre sau a computerului vostru? Sau ați investigat the meaning of life (sau, după caz, liff) ?


No comments :

Post a Comment