Monday, July 8, 2019

you know why

9 comments :

  1. Nu nu stii si nici nu se imtelege din ppstarea asta.ce e asta o tigancusa nike ? Lasa ma cu rahaturile gen s amergem mai departe ,e o minciuna sfruntata folosita de gasca lor de imputiti red care trageau de timp impreuma cu ceilalti imputiti.de alte culori.pt ca se gandeau ca ei sumt cei m importanti.atata tot.niste imputiti care au tras de timp,intr un mod barbar pt ca desi stiau ca nu ei sunt cei importanti faceau figuratie de barbari.pai pe astia sa ti i alegi.pt ca eu nr pagubele si dupa cum vezi in.pozele mele nu vu astia ma intersectez eu la apita.numai faptul acesta in sinr poate fi vonaiderat o declaratie belicoada.si stii f bine.ce s a gandit el,astora ai mei le dua tot ce vor ii folosesc de personaje contra si astia contra desi sustinuti trageau pe 2 si 3 ca barbarii ca sa iasa pe 1,care 1tragea sa se mentina pe pozitii,in acelasi mod barbar.dar se fonsidera si modrrn pt ca cei care nue rau direct implhcati aveau timp de modernisme prjn dos.si uite asa ne miram de dezcoltarea unora si de barbaria altora.cu acestia sa te servesti jogodie de scenarii

    ReplyDelete
  2. Da nu trageau cumva de timp si inainte in acelasi mod barbar? Oo ,ba da dar are impresia ca rezolva cu niste trandafiri pe care fac eu ceva.eu bataile nu le rezolv cu trandafiri.ci cu altele imdreptate fics pe aia care le au produs izmenele de 2 si 3 in principal da cum sist 1 se sustine pa ei,nu stiu de ce sa stea ei relacsati si astia.ce inainte inteleg ca stiau cine s eu le era greu la protectie,ca trageau tiganii red pt barraka verde,nu?

    ReplyDelete
  3. Ru din toate astea inteleg ca doar eu si ai mei suntem cei mai dezavantajati batuti umiliti fraieriti,trasi pe marginea drumului,amendati facuti de bani,fara servicii,financiar zero ca sa fure un dobitoc creacut de javre red care se da moderrn.ai care in tot aceat razboias a stat in fos si si a facut binemersi concediile cu figuritele de ceara de nepoate care postau la un leu la foi lei la suta lei de crrf(afica gasca suta lei se bagase la crrf in parcare era chipurile off ul lor ).deci ei se luptau cu aia da pe mine, lor foar le aratau poze

    ReplyDelete
  4. Cand o face cioara oua de air o sa ajungi tu,sau ala ,in preajma mea,pana at sunt destui care ar merita pumbi in mecla.sus in deal i o casa,cu lavanda ofilita.

    ReplyDelete
  5. Ce smecher te crezi redoid jegos.am stat eu cinci ani ba sase ca ala arsst la dom.da inncond de puscarie joegoasa ca au ei izonce de ses cu tivani umfkati de gasca bascos. Are le a si "suflat" puterea motive de marw razmerita da de ce pa mine,eu ii dictez lu bascos? Cchestie.eu uite asta ever de ever nu ti o trec .

    ReplyDelete
  6. Fasolica n mucegai cu tevelioane la gyra tv ului mic. Ca ultimii idioti de pe planeta ca seman cu barraka verde

    ReplyDelete
  7. Nici. Acum nunmi au trecut bubele de la ultimul rev,asta de 2019(doua mii nouspe ,era modernitatii in cate au aprut in tp rwcord chestii noi si noi si noi) iar eu state ca tiganca de barraka la buza tv ului .nici acu.si de la bubele astea lasate de ultimul asta rev carw a semanat mult cy cele amtetioare la fel, la fel la fel, s au extins tot pe influentele lor si in alte parti.

    ReplyDelete
  8. Sis in deal i o casa cu lavanda ofikita la geamlacurile cu perdea groasa, pt brnza ta de nevasta

    ReplyDelete
  9. Dexu stii d ece gasca tampita de 8 inorog cretin ar tre sa luati fic pe undeva candva

    ReplyDelete