Thursday, April 4, 2019

ahead

10 comments :

  1. Aa,nails agaim,vrei sa tinle arat pe a le mele dupa aproape juma de an? Dobitoc idiot si prostovan.

    ReplyDelete
  2. Esti mai jigodie decat orice, inca nehurt,dar il angajez eu pe umflatul ala sa te piroteze,desi ar fi placerea mea personala,cretinoid ratat

    ReplyDelete
  3. Nu m as uita la unu ca tine nici stramba

    ReplyDelete
  4. Cine este imputitul ursulet in alb negru? O jigodie sustinuta de dobitoci practicanyi d magie.pai ei nu vorbeatea ei se exprima magic,ei fac magie prin intermediul a orice inclusiv postari muzicale,de aiq camd imi fac eu pagina de fbk cu numele real sunt abkrdat instantaneu de prietwnii sportului,care sunt si ai astuia,de vrajitoare tiganci cu bijuterii in forma de serpi sau tigri la gat ,care se dau mari ca tiganii sunt cei mai si cei mai de pe pamant pt ca institutiile cu purtatori de uniforme sunt zero,practic ei nu se ocupa cu astfel de lucruri,practic aceate vrajitoare care si ofera cu tupeu serviciile chiar pe fbk,sunt nestingherite.a auzit careva de tiganci vrajitoarw arestate? Pau dc ma le face si lor ceva,si vin zapaciti la munca si incurca foile? Eu am auzit doar de aia de zavoranca dar a rwnuntat la plangerile de "inselatorie" doar,deai vrajitorelw astea mai draga se ocupa ele cu alre matraprazlacyri cum ar fi chiar sa omoare oameni,dar aia de la diicot cred cavse ocupa cu cateringul in pauze si e modul lor de diatractie.nici sa nu tw puna careva vrwun drac sa. Le faci vreo aluzie la astfel de chestii ca e de vina vixtima ca ajumge victima lor.deci hai sictir cy lumea ta de bou tampit ce esti jigodie de guerille

    ReplyDelete
  5. Pai imputitul ursulet este si pretin de proiecte cu valcov,care valcov parerea e ca e cam dement,de aia ineptiile tale de bou timpit cum ca ordine cum ca coruptie cum ca sustinerile alea de crwtin sunt doar chestii de cretin

    ReplyDelete
  6. De aia ma de cand mi am facut pagina publica cu numele meu pe strada in magazine oriumde merg sunt inconjuarta rapid de tor delul de zdrente teleghisate de unii pe magie,ca sa faca magie si aatfel sa poata influenta persoana vizatq,eu, si nu in bine of course ca n au aceste intentii.aha,mameluc de trei lei care sustineai anticoruptia,desi ciruptia o produci chiar tu.ce chestie.el face matraprazlacuri magice ca sa determine persoane sa aiba faca actiuni de imteres personal ca e e l branea de ue si sustinut dw niate porci de ue,

    ReplyDelete
  7. Facem dregem.ne tinem.imteresele pe spatele asteia,uite asa pe jonglerii de inline ca suntem mari smecheri de online in tp ce in real e preluata uite asa indirwct de tiganii magiei sau de boii magiei pt ca magia nu este deranjata e doar asa o chestie fictiva,nici mqcar aia d epemla justitie n au auzit asa ceva si nici n au reglementat o prea bine.cand s au obtinut condamnari pt omoruri pe magie ca vrwau si eu sa stiu, ai auzit cumva pe undevq?

    ReplyDelete
  8. Pai si at de cw dracu imi vorbeate mie asta de corecrirudini ca un timpit de gradinita,cand se atie ca doar iti pui banneru cu anticoruptie dar faci ce stiai dinainte

    ReplyDelete
  9. Se ggandisera .el.si prietenkk lui de keg sa faca curatenie prin abuz,de fapt cred ca vedeau pe pag lor de fbk cum scriu extraterestrii in locul lor, ca sa faca,spectacol de prosti, dar sht ciocu muc si cu 2.0 inainte ca piratii

    ReplyDelete