Tuesday, July 31, 2018

high fidelity

High Fidelity mi-a fost recomandată, de către Dana, ca fiind replica masculină la Bridget Jones's Diary. Au trecut vreo doi ani pînă am pus mîna pe ea - eram în Berlin și, imediat după ce am cumpărat-o, m-am și apucat de citit în metrou. Trei stații mai încolo, am coborît, m-am întors la librăria din care tocmai plecasem și am cumpărat toate celelalte cărți ale lui Nick Hornby pe care le-am găsit (la momentul respectiv: Fever Pitch, About a Boy, How to Be Good). 
De-atunci (2002) încoace am citit tot ce-a scris Hornby. Am mai folosit High Fidelity ca referință - pentru argumentația the perfect match is between the Cosmo woman and the fourteen-year-old boy și alte vreo două-trei găselnițe geniale. Dar n-am recitit-o niciodată.
I-a revenit rîndul.

No comments :

Post a Comment