Monday, October 2, 2017

and bubbly to you too

N-am ajuns niciodată la Borsec. M-am imaginat trecînd pe acolo, în drum spre Tîrgu Mureș, în căutarea a tot felul de chestii bubbly - inclusiv conversație bubbly cu localnici (și localnice) plesnind de sănătate. Preferabil nu în maghiară, limbă în care nu pot lega mai mult decît o frază în care salut interlocutorul și mă scuz că nu știu să-i zic mai multe. 

Dar nu cred că voi face vreodată acest drum. Doar dragul de Borsec (apa minerală, adică, de data asta) n-are cum să mă convingă să mă hurducăi pe drumul dintre Poiana Largului și Toplița. Munți, păsărele și ace de brad am și la mine, la sute de metri de casă. Iar mostre de apă - chiar mai aproape.

Borsec este un brand 100% românesc ce are în spate o istorie de peste 210 ani, iar izvoarele sale au calități curative benefice asupra organismului în cazuri de diabet, boli cardiovasculare sau afecțiuni inflamatorii. Poți găsi mai multe informații despre tot ce înseamnă istoricul și compoziția apelor Borsec uite-aici: http://romaqua-group.ro/brands/borsec/.



În 2017 Borsec a fost ales din nou cel mai puternic brand românesc în clasamentul realizat anual de Revista Biz. Intitulat BrandRo, acesta măsoară 'forța' mărcilor românești din perspectiva investiției de încredere și afectivitate care le este acordată de către consumatori. Performanţa mărcilor românești este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei.
Eu n-aveam de gînd să zic nimic, de fapt, de istoria sa de 210 ani sau despre istoria mea personală cu el - mai mult decît că, după știrea mea, Borsec e apa cu cea mai mare concentrație de magneziu de pe-aici. Gigantică. Drept care vara, sau în oricare altă situație în care v-ați aminti, mai degrabă, de fetele alea care iau Magne B6 în varii reclame TV sau v-ați apuca să căutați banane, o doză solidă de Borsec salvează zile, nopți - și vieți. 
Așa să știți ! 


No comments :

Post a Comment