Sunday, August 6, 2017

aer tare ca piatra

M-am trezit azi dimineață pe la ora la care era programat van Bureen să intre în scenă la Untold - în speranța (deșartă) că transmite cineva live pe Facebook. Și trebuie să știți că noaptea, prin locurile astea, ești mult mai 'conectat cu natura' decît ziua. Cine s-a rătăcit vreodată noaptea, prin pădure, sau cine s-a pomenit căutînd cazare, tot noaptea, într-un oraș din Germania (altul decît Berlin sau, poate, Frankfurt) știe la ce mă refer...
Aerul a început să se miște un pic, deci mirosul de brad traversează și el orașul, de la nord-vest la sud-est, că poate are și el treabă la mare. Aer curat. Ca 'pe vremuri', odată ajuns la prima cabană de pe muntele 'local' (1220 m), mi-am spus aerul tare al înălțimilor e cam prea tare aici, trebuie diluat puțin - și mi-am aprins o țigară pe balcon. Liniștea era asurzitoare, pînă și cîinii vagabonzi au luat calea codrului, iar păsărelele... ei, bine, păsărelele probabil și-au reevaluat, de mult, conceptul de 'țări calde', nu le-am auzit nici pe cele cîteva care se agitau în preajma răsăritului; ar trebui întrebate pisicile din zonă de cînd nu le-au mai văzut... Asta pentru că afară erau tot peste 20 de grade. În casă - 28.

Un alt moment în care îți venea să te gîndești la Daikin




Firește, dacă, odată cu fiecare aparat de aer condiționat, ar veni, ca bonus, și costumul ăla de cosmonaut care apare în reclama de la TV ar fi și mai bine - ce tare ar fi să bingiuiești Star Trek TNG în costum de cosmonaut !

Dincolo de asta, n-ați uitat, nu?, că Daikin e în plină campanie Plantăm aer, în care și-au propus să planteze cîte un copac pentru fiecare aparat de aer condiționat vîndut în perioada 5 iunie – 15 septembrie 2017. În speranța că vor reuși plantarea a peste 10000 copaci în 15 județe din România. Nu și al meu, că încă mai avem copaci să ne punem și în cap, și nu numai de Sînziene - dar totuși...
Găsiți informații detaliate pe platforma www.plantamaer.ro - unde vă și puteți înregistra în cazul în care sînteți interesați să participați, ca voluntari, la acţiunea de împădurire organizată de Plantăm fapte bune în România, în 18 noiembrie. 

Și în caz că vă întrebați de ce nu sînt mai 'conectat cu natura' în locațiile [din zonă] în care am plantat, și eu, niscaiva copăcei în anii trecuți, să știți că încă n-au crescut suficient. Sigur, îi vizitez periodic, le duc jucării și le promit că-i duc la înghețată data viitoare - dar încă nu ne înțelegem suficient de bine. Poate cînd li se face de grădiniță...

No comments :

Post a Comment