Wednesday, April 26, 2017

xilofon, înțeleptul

Rafturi. Primele mele trei locuințe din București erau atît de mici, că am putut acoperi cîte un perete întreg cu rafturi făcute de mine. A patra locuință știam că e provizorie, deci singurele mobile le-am asamblat din cutii.
Și a venit locuința a cincea, una adevărată, pe termen lung - și cu un perete uriaș pentru care mai aveam nevoie de cineva ca să-l acopăr de rafturi, din podea pînă în tavan. Trei oameni ne-am chinuit vreo șase ore pentru ca un morman de șipci de brad, ca niște clape (doar) bej de xilofon, să se transforme într-o bibliotecă modulară senzațională. 

Șase ani m-am bucurat de ea - dar, cînd m-am mutat, a trebuit s-o las acolo, nu mă vedeam înconjurat, iarăși, de clape de xilofon. Și, de-atunci, am tot așteptat... 
Acum cică există, din nou, un loc în care poți construi orice obiect de mobilier dorești - iar tot ce ai de făcut pentru asta e să prezinți un desen alături de dimensiunile preferate. Cu acest lucru se ocupă cei de la MAM Bricolaj, care te ajută să transformi în realitate orice dorință ai avea în materie de mobilier. Practic acolo vei găsi, pe lângă o gamă complexă de produse gata asamblate, o echipă de experți care te ajută să îți creezi orice obiect de mobilier dorești, în culoarea, forma și dimensiunile preferate. Sistemul e destul de simplu: le spui ce obiect vrei să faci și care sunt dimensiunile, iar ei îți pregătesc toate materialele necesare, apoi ți le trimit acasă (sau, dacă vrei, mergi la ei la sediu și le ridici singur), urmând să ți le asamblezi acasă.

Uite, cam așa:


Rafturi, deci - căci chiar am mare nevoie de ele acum. Sau doar un xilofon ?

No comments :

Post a Comment