Wednesday, February 15, 2017

hai baftă, blogal initiative :)

Nota asta ar fi trebuit să apară ieri, de Ziua Îndrăgostiților - încă o scrijelitură Lucian + Blogal Initiative = love !


Căci Blogal Initiative împlinește în curînd șase ani, dar a împlinit deja 200.000 de euro - valoarea premiilor oferite bloggerilor participanți la campaniile facilitate de această echipă fabuloasă și platforma lor zburătoare.

Să recapitulez un pic, deci. Am scris primele litere pe blogul ăsta pe 1 ianuarie 2007. Patru ani și o lună mai tîrziu, celor cîteva litere din 2007, rămase singurele, li s-au adăugat cîteva articole. Dar lucrurile nu s-au urnit nici de data asta. Deabia în toamna lui 2013 am început să scriu (de fapt, să public) zilnic - ceea ce am și făcut pînă în ziua de azi (cu excepția unei pauze majore, imediat după #Colectiv). Iar pasul acela din toamna lui 2013 l-am făcut încurajat de simplitatea și robustețea Blogal Initiative, cea mai șmecheră platformă dedicată bloggerilor. Ar fi, deci, corect să spun că, fără Blogal Initiative și fără comunitatea de bloggeri pe care a energizat-o aceasta, cineștiecum ar fi arătat, acum, Brînzoaicele cu gem.

În acești trei ani și jumătate de campanii Blogal Initiative am cîștigat, de trei ori consecutiv (edițiile 5-7), așa-numitul Campionat Național de Blogging, probabil de patru ori Campionatul de Blogging București - iar în Campionatul de Blogging Iași nu m-a mai urnit nimeni de pe primul loc din 2014...:)
În materie de premii, am început spectaculos - cu un iPad, cîștigat în cadrul unui concurs organizat de Reprezentanța Comisiei Europene în România, la mai puțin de trei luni de la debutul Brînzoaicelor cu gem în această formă. După acel iPad (pe care nu-l mai am) am tot cîștigat lucrușoare - de la legume bio și iaurturi Danone, pînă la cărți, DVD-uri și invitații la evenimente. 
N-am cîștigat niciodată un premiu în bani într-o campanie Blogal Initiative.
N-am cîștigat niciodată locul I într-o campanie Blogal Initiative.
Dar am cîștigat un locșor într-o comunitate în care sînt constant activi peste 1000 de bloggeri.

Hai baftă, Blogal Initiative :)  

No comments :

Post a Comment