Sunday, August 14, 2016

sandalandala loca

Să reiau un pic, așadar: ZorileStore.ro a pus la cale o campanie care te îmbie să cumperi orice produs de pe site pînă pe 21 august - caz în care intri automat într-o tragere la sorți din care vor rezulta trei cîștigători care vor ajunge la mare, în Vama Veche, cu încă șapte prieteni fiecare. Toți cei 24 de norocoși (3+3x7, da?) au camparea, în paturi precum cele din fotografia de mai jos, în Cortul celor Șapte Simțuri de la Sandalandala, din Vama Veche, plus micul dejun asigurate, în perioada 26-29 august. 



26-29 august pică, normal, într-un week-end - ceea ce, și zic asta de ani buni, NU e perioada ideală din săptămînă pentru a te afla în Vama Veche. Pe de altă parte, însă, e final de sezon, iar Sandalandala e o Vamă în Vamă, cu micro-climatul ei propriu - deci e mai mult decît posibil să fie ok. 

În Vamă, în general, și în week-end-ul respectiv în special, n-ai nevoie de cort. Au alții corturi și, vrînd-nevrînd, le vor împărți cu tine, în cele din urmă (am scris alaltăieri cam cum funcționează asta) - în caz că, prin absurd, nu vei face parte dintre cei 3+3x7. Asta e bine, pentru că numai corturi n-au de vînzare cei de la ZorileStore.ro.
Au, însă, multe alte chestii fără de care n-aș pleca vara asta la mare, dar cea mai recentă expediție pe site-ul lor m-a dus la mai multe tipuri de pantofi casual fabuloși. Pentru că magazinul ăsta online comercializează încălțăminte Clarks. 
La testele de brand loyalty îmi ies, de regulă, scoruri destul de echilibrate - dar n-am cuvinte să-mi descriu cu suficientă acuratețe loialitatea indestructibilă față de pantofii pentru... pentru Zburători pe care îi face Clarks. I-am descoperit tîrziu, în decembrie 2008, cu ocazia unei expediții în Liverpool (cînd, profitînd de debutul crizei, mi-am luat, cred, trei perechi) - și, din acel moment, nu m-am mai despărțit de Clarks. De fapt, că știți cum sînt bărbații ăștia, prima pereche din cele trei am purtat-o zi de zi pînă în primăvara 2011, cînd s-a flendurit complet și mi-am și luat alte două perechi din Manchester. Și tot așa...

Și gata, am terminat cu îndemnurile de a da o tură pe ZorileStore.ro, inclusiv de dragul unui sejur la Sandalandala. Dar vă încurajez insistent s-o faceți - nu de alta, dar cu puțină baftă, poate ne vedem pe-acolo pe 26-29 august.

No comments :

Post a Comment