Monday, June 20, 2016

la la mulți ani, blogal initiative :)

...mai bine mai tîrziu decît niciodată :) Că așa-i cînd împlinești 5 ani și nu faci un party de care să se audă și pînă-n vîrful munților - ți se urează la mulți ani și peste o săptămînă, și peste două...

Căci știți deja de Blogal Initiative. Nu sînt multe de vorbit despre ei - pentru că sînt, pur și simplu, de văzut (respectiv, citit) ! Nici chiar ei nu zic multe despre ei, în virtutea aceluiași principiu :)   



Cu excepția faptului că sînt buni. Am zis asta de cel puțin o dată pe an: în materie de platformă pentru bloggeri au conceptul cel mai funcțional și mai atractiv din România. În urmă cu aproape trei ani, atunci cînd m-am apucat de scris regulat pe Brînzoaice cu gem, am evaluat mai multe proiecte de acest tip - și m-am alăturat și am rămas alături de Blogal Initiative, în toată această perioadă.

Prin urmare, atunci cînd sînt chestionat cu privire la ce-aș face eu dacă aș fi șeful Blogal Initiative (mă rog, probabil pentru mai mult de o zi!), răspunsul meu nu poate fi decît dezamăgitor de previzibil: n-aș schimba nimic, platforma e beton așa cum e !
Nuanță: mai exact, aș consolida linia de strategie de dezvoltare (probabil) existentă. 'Pe orizontală' aș încerca să revitalizez nucleele locale mai apatice (Iași, din punctul meu de vedere, un 'campionat local' pe care l-am cîștigat liniștit chiar și în perioada în care n-am mai scris zilnic) și m-aș întreba dacă nu cumva s-a creat o piață pentru așa ceva și în, de pildă, Constanța și Oradea. Iar 'pe verticală' aș ieși mai consistent în offline - cu participări la (și poate co-sponsorizări de) evenimente și, neapărat, cu întîlniri regulate între membri, inclusiv la nivel regional. 
Dar n-aș vrea să fiu șef la Blogal Initiative. Cine poate bea atîta bere...?  



No comments :

Post a Comment