Monday, August 17, 2015

un moment de care nu te mai poți desprinde

Am început din balcon: am lipit unul din aracii care susțin vrejurile mele de roșii (am, deocamdată, trei). N-a durat chiar un moment, ci cinci, poate șase. Apoi, dacă tot desfăcusem tubul de adeziv, am cîrpit, în sufragerie, un colț de parchet. A urmat ajustarea cotorului unei cărți din anii '60 pe care voiam s-o dau mai departe. Tubul mai conținea o grămadă de adeziv - dar, oricum, de-acum nu mă mai puteam opri... Am traversat holul și am continuat cu bucătăria, unde am adăugat cîțiva stropi de adeziv la tuburile alea de sub chiuvetă care contribuie decisiv, cumva, la menținerea circuitului apei în natură. Înapoi pe hol, pentru alți cîțiva stropi întru bunăstarea unui colțișor al unui dulap mai vechi (multă mobilă veche aici; singura supraviețuitoare a iliadei bucureștene, măsuța mea neagră IKEA, stă, zilele astea, demontată, în mașină). Și am încheiat acest tur în baie, unde am lipit un set de cîrlige (sau cum s-or chema) pe faianță. 

Am verificat, deci: Moment lipește orice. Ca orice snob rezonabil ce sînt (aveam o prietenă care venea din Anglia cu bagajele pline, printre altele, de tot felul de anume detergenți și anume paste de dinți), cumpăram și eu, cînd ajungeam prin Germania, cartoane întregi de UHU. Nevermore, zic.

Ceea ce vă doresc și vouă.    


Da, ați citit bine - e vară, deci e vreme de promoție ! Cumpărați produse Moment de minim 50 de lei până pe 15 septembrie, apoi înscrieți bonul pe www.lipesteorice.ro - și puteți cîștiga unul din cele 6300 prînzuri la McDonald’s, 500 lei săptămînal sau marele premiu de 1000 de euro. Lipiți-vă de premii - cum ar veni :>

No comments :

Post a Comment