Cică luna trecută maeștrii de la Kooperativa 2.0 (dirijori-șefi ai Blogal Initiative) și-au adăugat în portofoliu un blog nou. După blogul de bere și cel de cafea, după blogul de fotografie și cel de cinema, plus alte cîteva proiecte notabile, au plusat cu blogdetehnologie.ro.
Un blog, deja, foarte vioi. Căci, să-mi spuneți mie: de unde din altă parte puteați afla că în Statele Unite există, încă, peste 2 milioane de utilizatori de dial-up sau că (tot) niște americani intenționează să utilizeze drone pentru împădurirea zonelor greu accesibile ? :)
Blogul e susținut decisiv de o temă de WordPress foarte generoasă, o plăcere să tot faci scrolling - să te tot scalzi în știri despre tehnologie de la Mihai Stescu !
De consultat neapărat ! Sînt foarte curios cum o să meargă, din punctul de vedere al provocării de branding pe care o susțin, cu cerbicie, cei de Kooperativa 2.0. Denumirea ca denumirea - miza de SEO în construcția unor bloguri avînd titluri de tipul 'blogul de...' are, în mod evident, o motivație funcțională care o să-i recompenseze în doi timpi și trei mișcări. Cu blogdetehnologie.ro, însă, lucrurile s-ar putea să fie un pic mai complicate, deoarece schema asta funcționează șnur în cazurile blogurilor de nișă (iar proiectele lor sînt, programatic, bloguri de nișă) - numai că 'tehnologie' e o nișă cît China, parol !
Sunday, May 10, 2015
blogdetehnologie, parol !
labels:
blog de tehnologie
,
blogal initiative
,
campanie
,
kooperativa 2.0
,
mihai stescu
Subscribe to:
Post Comments
(
Atom
)
No comments :
Post a Comment