Friday, April 3, 2015

vegeta e voluntară

Am tot pomenit săptămîna asta de Vegeta, care derulează, în perioada asta, campania Vegeta - Reţeta Cuplului.


Mai avem un pic şi ajungem la jumătatea concursului din aplicaţia Vegeta - Reţeta Cuplului. Duminică se termină cea de-a...
Posted by Vegeta Romania on Thursday, April 2, 2015

Ce n-am apucat să vă spun e ce anume va face bloggerul oficial selectat în campania Vrei să fii blogger oficial Vegeta ? de pe Blogal Initiative, la care am marșat și eu, cu poftă :) Și anume motivele alea pe care pot să vi le spun pentru care mi-ar prinde tare bine, în acest moment, să devin (pentru o lună) blogger oficial Vegeta. Ceea ce n-o să se întîmple, pentru că am uitat să gătesc, deci sînt ușor depășit de majoritatea zdrobitoare a concurenților care s-au descurcat mai bine explicînd, în detaliu și cu poze, cum folosesc ei Vegeta acum, nu cum o făceam eu cadou altora mai bine pregătiți acum niște ani și zeci de ani :>
Dar, totuși...
* în primul rînd, blogul respectivului va găzdui bannere cu cîştigătorii concursului de mai sus, de pe Facebook - două săptămîni !
* apoi, bloggerul cu pricina își va prezenta experiența de blogger Vegeta în două texte pe propriul blog - în care iar ar putea fi vorba de unii din cîştigătorii concursului; dar nu numai, căci
* vege-bloggerul va coordona o campanie 'de suflet' – în care, alături de acesta și de alți voluntari, va fi gătită o masă delicioasă pentru copiii unui centru de plasament !
* bineînțeles, respectivul va fi anunțat pe pagina de Facebook a Vegeta ca Blogger Oficial; drept care,
* periodic, pe pagina de Facebook Vegeta, vor fi redistribuite link-uri spre unele sau altele dintre articolele de pe blogul său.

Zău, tot atîtea motive publice pentru care ar prinde bine oricui, nu numai mie, în acest moment, să devină blogger oficial Vegeta. Mie, mai ales, pentru că mă simt tare bine ca voluntar 'de rînd' (adică fără vreo povară de management). Și chiar dacă operațiunea de ecologizare de mîine s-a amînat un pic (că poate ninge iar, mai știi?)...





No comments :

Post a Comment