Thursday, April 30, 2015

east european comic con se întoarce - cu fața

Începutul de mai (8–10 mai, mai exact!) aduce din nou, la Romexpo, cel mai mare eveniment dedicat pasionaților de filme, seriale, jocuri video și benzi desenate din estul Europei, East European Comic Con
Ca în fiecare an, evenimentul are un puhoi de invitați spectaculoși la propriu - de la diverși actori din Spartacus, Prison Break, Stăpînul Inelelor, Game of Thrones și alte alea pînă la giumbușlucarii de la Creative Monkeyz sau Sector 7, de pildă. Plus Tronul de Fier din Game of Thrones, probabil la cererea vreunui baron local încă în libertate... Cică 
Dat fiind că pe lista invitaților nu se va afla, să zicem, Neil Gaiman, o să-mi doresc să mă întîlnesc, mai întîi și la-nceput, cu John Noble.

Eu îl știu pe Noble mai puțin ca Denethor din seria Lord of the Rings și mai mult ca Walter Bishop (și Walternate) din Fringe - un serial de cinci sezoane cu un super-concept pe care l-am binge-watched în 2013 (după ce se încheiase, ca să nu stau să aștept cîte un episod nou în fiecare săptămînă), l-am revăzut în 2014 și, probabil, o să-l reparcurg în fiecare an de-acum încolo. 
Căci, cum să zic, John Noble împlinește, anul ăsta, 67 de ani - și cine știe cînd mai apuc să-l întîlnesc. Ca să compensez cumva, să păstrez un echilibru între generații, o să vreau să mă văd și cu Tine Marie Riis - cosplayer mereu și unicornă atunci cînd e cazul :) 

Cum, nu știți ce e aia o/un cosplayer ? Păi e musai, atunci, să dați o tură pe la East European Comic Con. Pentru că, în zilele cu pricina și la fața locului, are loc și etapa calificărilor regionale (pentru participanții din România, Serbia, Bulgaria și Ungaria) în competiția Cosplay World Masters. Asta pe lîngă finala sezonului 1 din Campionatul Sud-Est European - la Counter-Strike, League of Legends și Hearthstone, că doar e un eveniment cu gameri, nu ?

No comments :

Post a Comment