Thursday, February 12, 2015

tot noroc ? nooo, niște sănătate...


Mi-e frică de medici. Sînt unul dintre aceia care, cît au fost mici, au avut toate bolile posibile. Chestia asta, în România tare profundă dinainte de 1990, s-a tradus printr-o serie de întîlniri traumatice, an după an, cu medici plictisiți și tracasați. 
Acest thriller de nepovestit s-a suspendat o bună bucată de vreme, începînd cu finalul vacanței dinaintea ultimului an de liceu. După o noapte cel puțin neplăcută în Piatra Mare și după vreo două zile de răceală, totuși, minoră, m-am pomenit cu o imunitate inexplicabilă, dar binevenită - care m-a ținut departe de medici (mă rog, nu și de dentiști) mulți-mulți ani de zile...

Anii au trecut și lucrurile s-au mai schimbat. Sigur, mi-am văzut ultima oară medicul de familie în primăvara lui 2004 - și, chiar și atunci, i-am cerut, de fapt, o consultație pentru altcineva ! Însă, acum că sînt proaspăt posesor de card de sănătate, ard de nerăbadare să-l folosesc. Căci nu-i absolut deloc exclus ca medicii care m-au chinuit în copilărie să se mai fi pensionat...

Ați mai auzit-o pe asta, nu: sănatate înainte de toate ? Fix asta mi-a venit în minte cînd am văzut fețele negociatorilor Angela Merkel, François Hollande și Petro Poroșenko la încheierea discuțiilor prelungite de la Minsk... 
Dacă nu de dragul lor, măcar de cel al clinicilor Hipocrat - cu unități în București, Ilfov, Giurgiu și Prahova (inclusiv o 'salină' - firește, în București). 


No comments :

Post a Comment