Monday, September 22, 2014

părinți în festival


A fi părinte este un full-time job. Neremunerat. Și fără zile libere sau concedii - un job 365/52/7/24. Dar într-un astfel de program (infernal sau paradisiac, după caz) își poate face loc și o minune neprevăzută de trei zile: Festivalul Naţional de Parenting - în 26-28 septembrie 2014, la Sala Palatului din Bucureşti.


Am numărat nu mai puțin de 47 (patruzeci și șapte!) de vorbitori ! Și cîte 10 ateliere pentru părinți și, respectiv, pentru copii (separat pentru grupele de vîrstă 4-7 și 8-11 ani). Ediția I a Festivalului Național de Parenting arată bine. 

Dacă nu mă credeți, găsiți agenda aici. Dacă mă credeți, aflați și că acest text participă la o campanie Blogal Initiative și că, în caz că mă număr printre cîștigători, o să am de împărțit trei invitații la Festival, yeeey :)  

No comments :

Post a Comment