Sunday, August 3, 2014

#pebarbata, dar în ritmul tău



Barbe de quatre jours. O știți, nu ? Caut pe Google de-mi sar căpăcelele și tot de barbe de trois jours dau ! CQD ?!? Cît am dormit ?

Și: #pebarbata că au aflat și ăștia că toate lucrurile bune vin cîte trei ? 

Prima oară am părăsit Bucureștiul pentru Praga. La 4 dimineața terminam Tot ce voiați să știți și nu v-ați gîndit să întrebați despre Parlamentul României, la 6 mă urcam în tren. După 70 de ore nedormite ațipeam într-o camera din Hotel Olšanka, pe Táboritská - unde erau, încă, găzduiți toți studenții de la departamentul IRES al CEU. Lăsam în urmă, în București, o mansardă - dar și cam o treime din costul a ceea ce urma să fie o garsonieră confort III la Favorit. 
A doua oară, am părăsit Bucureștiul pentru Brussel - via Görlitz. Fără cazare aranjată, fără nimic pus la punct. Dar la două zile jumate după desantul efectiv în capitala Europei aveam deja cheia unui loft superb pe Chaussée de Wavre. Și după alte trei zile plecam înapoi spre București, spre apartamentul din Turda pe care i-l lăsasem în grijă lui Adrian - căci ne spărseseră unii mașina încă din prima noapte în Brussel și rămăsesem fix fără toate actele de studii. Și așa l-am întîlnit prima oară pe Victor Ponta... dar asta, ăăă, e altă poveste :)
A treia oară, am lăsat Bucureștiul pentru destinația X și cu lucruri depozitate în Centrul Vechi, în Rahova și, mai ales, pe lîngă Televiziune - un X+ #pebarbamea. 

Zona Televiziune e departe de autostrăzi, de mare, de munte - dar aproape de avionul de Lisabona. Și sînt absolut sigur că, undeva prin apropiere, e un patinoar :) 



Mă rog, oarecum - n-am cunoscut încă inși care și-au luat autorulotă la îndemnul lui Marius Moga :) Dar mai e timp, căci 
în această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook
Participă, #pebarbata, cică e cu premii !


No comments :

Post a Comment