Friday, June 6, 2014

color me dirty :)


A început de la fotografia asta:




Acuma, sigur că poza de mai sus e photoshop-ată înspăimîntător, dar așa mi-ar place și mie să-mi imaginez că arată un astfel de eveniment în Porto - unde n-am mai ajuns din iunie 2009 și de care mi-e tare dor :>

Dar mai durează pînă mai ajung în Porto, așa că m-am mulțumit cu păruiala cu vopsele de la care am primit update-uri destul-de-în-timp-real, pe 18 mai, care a avut loc, pînă la urmă, în Granada. Unde Helen     



e studentă Erasmus - și, printre teste și examene, a participat și la chestia asta:



De concentrat ce eram pe Holi Run Granada, i-am ratat mini-corespondentul din București, pe 31 mai :( Deci, tot Granada, deocamdată...




și 



Dar recuperez cumva...

Why would I like to get dirty ? Uite de aia, deci...:)



Life in Colorcea mai mare petrecere cu vopsea din lume - pentru prima oară în România. Unleash ! Pe 12 iulie, în Mamaia :) 





No comments :

Post a Comment