Thursday, March 13, 2014

mozaic cu amor e fogo și alifantis


Nu prea l-am întîlnit backstage pe Nicu Alifantis, înainte de 1990 (eu umblam, mai degrabă, la chestii la care apărea Andrieș) - ci după, în atelierul Jorik (da, care-i treaba?) Design de la Scala al Gabrielei. Gabriela e o designeriță care mi-a fost alături în toate aventurile mele neguvernamentale majore (pfuaaai, e ziua ei mîine, bine că mi-am amintit!), drept care, pe lîngă el, se vorbea doar de pixeli, de Pantone, de din astea... 

Au trecut anii ca norii etc.... și acum, Nicu Alifantis e într-un turneu prin țară, exploatînd albumul (cu carte) Mozaic. Ajunge prin tot felul de orașe mai mici (nu doar prin capitale de județ). Dintre orașele 'mele' am ratat Suceava (azi); ratez Bacăul (mîine). Era bun un Zalău (pe 19 martie) - o capitală de județ în care n-am ajuns, dar nici n-o să ajung așa repede. De Brăila nici nu vreau să aud, căci tot încerc să ocolesc orașul ăsta în drum spre sau dinspre Galați și tot nu reușesc... Caransebeș (pe 10 aprilie) sau Reșița (pe 11) sînt prea departe... Caracal ? Pe 13 aprilie ? Încă n-am ajuns în Caracal, iar concertul e în Teatrul Național de acolo - și am auzit că e o clădire interesantă. 

Încă nu se vînd bilete pentru Caracal :( Pînă se întîmplă și minunea asta, luați de-aici, să se înfioare prietenii mei portughezi, de la Lisabona pîn-la Porto (mă rog, São Mamede de Infesta, că-i mai la nord, un pic, de Porto).





No comments :

Post a Comment