Monday, March 24, 2014

eul și ghișeul


Știți de ghiseul.ro, nu ?
Momentan, locuiesc în sectorul 3. Și am văzut asta...


Însă toate taxele mele sînt la Piatra Neamț !

Am dat o tură pe site-ul oamenilor și am numărat 29 de primării de reședințe de județ (plus 5 sectoare din București), niște prefecturi, dar și primării de orașe și chiar comune disponibile în program. 
În București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Târgu Mureș - și în niște mall-uri. Din Neamț - doar primăria Roman. 

Și am oftat. Bănuiți care e miza, nu ?
  • Taxele se pot plăti 'în afara orelor de program' - că se întîmplă ba online, ba în locații accesibile
  • Dacă e online durează cît te lasă conexiunea - nu în funcție de lungimea cozii sau de suprapunerea cu pauza de cafea sau de sandviș a funcționarului de la ghișeu
  • De comision, la plata cu cardul, nici nu poate fi vorba - deși tratăm cu un intermediar
Sigur, nu pot să-l felicit pe funcționar cu privire la funcționalitatea tunsorii, să-l întreb ce-i mai fac copiii, să-i urez servici ușor în slujba poporului. Dar e de la sine înțeles că, atunci cînd mă duc să plătesc taxe, altele sînt lucrurile pe care vreau să i le transmit... Deci, da :)

  

No comments :

Post a Comment