Wednesday, November 6, 2013

da: chi ne zu :)


Poate ați observat, cam în ultima lună, un footer banner pe blogul ăsta, pentru emisiunea Brandu' lu' Chinezu de la LookTV. Chinezu, alias Cristian China-Birta, e un blogger full-time, adică unul din cei care își cîștigă pîinea din asta de cîțiva ani buni. Iar în această emisiune, Chinezu intervievează inși cu un brand personal consistent.


Brandu' Lu' Chinezu

Iar acest text ar trebui să recomande o persoană pe care aș dori să o văd în emisiune. Acuma mă știți că eu nu prea sînt genul de fan (excepția fiind, normal, Terry Pratchett) și nu exhib cine știe ce brand loyalty - nu am echipe de fotbal, cafele sau dulciuri siciliene absolut favorite, pe care le-aș putea prefera fără să crîcnesc. Gîndiți-vă numai că, în toamna asta, am schimbat țigările pe care le fumez de... de mulți ani - or dacă am făcut-o și pe asta, chiar că înseamnă că n-am nimic sfînt :) Așa că, dat fiind că invitarea lui Terry Pratchett în această emisiune ar fi o propunere complet nerealistă, zic că singura persoană pe care aș vrea s-o văd *neapărat* în această emisiune (ceea ce vă doresc și vouă) este însuși Chinezu.

De ce ? N-o să mă apuc acum să-l laud și să vă explic ce tare e pentru că va trebui să descoperiți singuri - mizînd, pur și simplu pe faptul că dacă l-am 'adoptat' (știut fiind că noi, ăștia care am mai scris la gazetă și/sau ne-am văzut numele pe coperta sau chiar în caseta tehnică a unei cărți sau publicații, n-am avea cum să avem ochi buni pentru bloggeri) înseamnă că e sigur ok :) Și, din punct de vedere tehnic, pentru că deabia aștept să văd emisiunea asta cu un strop de CGI în ea - pentru că da, atunci cînd am zis că vreau să-l văd pe Chinezu în emisiune, exact la asta m-am gîndit: Chinezu intervievat de Chinezu !

Howgh !





No comments :

Post a Comment