Thursday, October 31, 2013

kl out

Iulian Comănescu și-a publicat materialul despre Klout, documentat inclusiv în urma unei elaborate operațiuni de crowdsourcing (preponderent pe Facebook), din care a rezultat și un Top 100-și-un-pic ('locurile' 93-102 au același scor). 

Știți cum e cu Klout, nu ? Klout e un instrument care măsoară interacțiunea pe rețele sociale (likes și sharesretweetscomentarii) - deci bloggerii au acces limitat pe-aici. Dar se vorbește că angajatorii în căutare de experți (sau, mă rog, meseriași) din social media se uită la scorul Klout al candidaților. Mai jos: Top 10 în acest moment.



O listă mai extinsă cu români cu oarece pedigree pe Klout - aici.


* Am oftat cînd am citit :) La momentul în care Iulian se apucase de muncă la materialul ăsta, aveam și eu un scor Klout de 62 (da, mai mult decît Victor Ponta, Traian Băsescu sau Crin Antonescu!) și eram și eu în Top 100. Între timp, deși tocmai am trecut printr-un energic exercițiu de promovare al iversity.org, am plonjat la 59 și am ieșit din schemă... Sic transit, parol :>




No comments :

Post a Comment