Monday, September 23, 2013

săptămîna bloggerului chibzuit (ziua 1)


Cică săptămîna asta o să fie (și pentru mine) una a 'bloggerului chibzuit' :) 

Provocarea (leapșa?) vine de la Chinezu
Adică timp de o săptămână o să îmi notez fiecare bănuţ pe care îl dau, cui îl dau, pe ce îl dau, la ce oră îl dau, adică notez tot, nu o mai lungesc. Şi la finalul săptămânii o să fac un bilanţ al cheltuielilor mele personale. Şi o să trag nişte concluzii. Care, sunt absolut sigur, o să mă doară rău. Rău de tot. În fiecare zi o să scriu raportul financiar (sau cum să îi zic) al zilei anterioare. Şi discutăm pe el.
Încă nu mi-e clar dacă o să scriu în fiecare zi sau doar de două ori sau doar odată, la sfîrșitul săptămînii. Mie nu cred că o să-mi iasă asta cu notatul orei. Dar am acceptat provocarea pentru că, total întîmplător, săptămîna asta e una semnificativă pentru mine din punct de vedere financiar (lunea viitoare o să fie mai clar de ce) - drept care mi s-a părut un experiment interesant. 

Deci, luni 23 septembrie, deci...

* 750 RON --> Raiffeisen Bank / cc D
* 250 RON --> Raiffeisen Bank / rCHF L
* 25.40 RON - țigări





No comments :

Post a Comment