Monday, March 25, 2019

message in a bottle

Am primit, în vis, mesaj cum că ar fi bine să postez măcar o poză cu CassaVetes, ca să nu se uite - și că Bianca ar fi început să dispară din niște poze din clasa a opta, ceea ce înseamnă că experimentul nostru (?) cu mașina timpului reușește. Nu mai am nicio poză cu CassaVetes și nici nu știu la cine se referă 'nostru' - dar pentru că, de obicei, nu țin minte absolut nimic din ceea ce visez, mă grăbesc să notez chestiile astea. Și să mă culc la loc, normal...

4 comments :

  1. Tu ni tii minte nici de ce scrii nici cui te adresezi nici dc te citeste careva in afara de mine, doar ca ai sustinere pe niste gasti. Cu care faci magie pr zisa.acum esti pe gasca dr de w app doc, care agsca de 17-23,locala are sistinerea p. Cuplati ca sa poata scapa de astia care fac sah, dupa sah.ee v a mers pt ca er.eu la.mijloc si foar ati avut servire de tip jmpimge tava,tramsmite info din om in om.flori ,florinel, si alti tiganusi de portocal cretinoid.

    ReplyDelete
  2. Pina acum nj m am mobilizat sa ti fac eu insami reclamatie la pol,chair eu mcar asa sa treci prin sediu ca tot n ai avut de a face, nici cand erai pe gasca leo si alte zdtrente practicamte de magie pr zisa, sinpt ca altora le convenea sa te foloseasca bagandu te la inajntare.tampit

    ReplyDelete
  3. Da pt ca insul acesta fiimd un fost ue ist si acum teatral de institutie bugetara nu va fi deranjat sa pericliteze numemele acelor institutii .Nu el va fi lasat la magie .slobid pe campiile patriei.

    ReplyDelete
  4. Si deodata unii au probleme psihice ma,pt ca acest cretinooid s a bagat sa faca o magie de scons din masina lui de zdreanta magica(nu pot s a ti o stric eu de la distanta) dar dc pe minea imbolnavesc unii de la distanta sau de aporape,asa ar fi bine.si pt ca albitura alb megru dw bucu n are solutii decat nasoale pt ca pt el isi pune numa bine, iar altora le ofera ce i mai ramane ba chiar si scrnarite de timpit sinistru.haj baga scrierea cu i din i.jigodie

    ReplyDelete