Monday, June 22, 2015

samsung - și mai galaxy dar, mai ales, tab

Sînt, fără discuție, un fan Android. Iar în 2011, cînd m-am despărțit ba de voie (din cauză de apropierea de Microsoft), ba de nevoie (din cauza anului din calendar), de Nokia, și după ce am cîntărit niscaiva alternative, am optat voios pentru un Samsung Galaxy (S II, la momentul respectiv). 
În acest moment, nu mai am altceva Samsung, că nu s-a nimerit, dar iote - se pare că niciodată nu-i rău să ai ceva Samsung prin preajmă: 

O tabletă uriașă, cum ar veni :) Care nu strică nici la casa omului, nici la mașina lui - și, după cum se vede, nici la mașina altuia :)

Știu ce-aveți de zis: acum toată lumea, de la copil la pensionar, are tabletă, nu doar personajele din Star Trek. Dar eu nu m-am grăbit, pentru că n-am văzut utilitatea imperativă a unei tablete, ca intermediar între laptop și super-șmecherul meu smartphone (cu accent pe 'imperativă', normal). Am rezistat (cu greu) chiar și tentației unui Samsung Note... Mi-am zis că o să apelez și la tabletă atunci cînd utilitatea ei exclusivă va fi evidentă. Wait no more: e timpul de un Samsung Galaxy Tab 4 - the King :)


Căci, poate ați observat: de puțin timp a demarat, discret, Povestesc Piatra Neamțul. Pînă săptămîna asta n-a fost mare agitație, din cauză de teze, bac și alte alea. Dar lucrurile se dezmorțesc, ușor-ușor, și ne îndreptăm spre două operațiuni de teatru labirint, una în iulie, alta în septembrie - cea din urmă la pachet cu o expoziție (sau, mai bine zis, o expo-instalație). 
Acuma, se cam știe că mi-am dorit de mult să plasez într-un labirint un webcam cu care să transmitem live (cu Bambuser, de pildă) din punctul de plecare sau, și mai bine, din cel de sosire - despre care se presupune că se situează în sau în proximitatea expoziției (atunci cînd există o expoziție, ca în cazul proiectelor Povestesc...). Am avut două tentative, la Zaragoza în septembrie 2012, apoi în Slatina în decembrie 2012 (ambele cu laptop), dar nici-una n-a funcționat strălucit - în principal din cauza conexiunii, dar și a poziționării rigide a webcam-ului. La momentul respectiv, tableta era, încă, o soluție destul de costisitoare și, firește, avea problemele ei de poziționare...

Dacă lucrurile ar fi mers șnur la Slatina, ați fi văzut și voi, de pildă, asta...


Eh, a trecut... În 2015 toate astea nu mai sînt o problemă (și cînd zic asta, mă refer inclusiv la conexiune). În plus, acum că tabletele au devenit extrem de accesibile, deja îmi circulă prin cap periculos de multe idei referitoare la alte moduri în care ar putea fi folosită o tabletă (sau mai multe) într-un spectacol de teatru labirint - pentru multe dintre ele, punctul de plecare fiind tot exercițiul din Zaragoza, unde unul din episoade implica interacțiunea cu un portret marca Paul Klee și o oglindă... Dar să nu anticipăm, mai e mult (un pic mai mult de o lună, oricum) pînă la posibila asamblare a unor astfel de idei...

La asta aș folosi, mintenaș, un Samsung Galaxy Tab 4, zău :) 


* V-ați prins după tag-uri: textul ăsta apare în cadrul unei campanii - în care se cîștigă chiar gadget-ul cu pricina. Am precizat asta explicit inclusiv pentru că mi-a sărit în ochi că furnizorul ar putea fi Altex - or Altex a răsărit, cu niște ani în urmă, chiar la Piatra Neamț. N-ar strica o coincdență, zic...:> 


No comments :

Post a Comment